تبلیغات
ساختمان باحال سینما و بازیگران - فیلم مادر قلب اتمی ( کارگردان: علی احمدزاده )
 
درباره وبلاگ


سلام خیلی خوش اومدین:) من sareh♡bayat♡ مدیر این وب هستم. نظر فراموش نشه ها!
تاریخ تولد وب ۹۵/۵/۲۶

مدیر وبلاگ : ♡sareh♡ bayat
نظرسنجی
کدام برنامه تلویزیونی؟





کدام برنامه تلویزیونی؟





جستجو

آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :

دانلود آهنگ جدید
ساختمان باحال سینما و بازیگران






موضوع و ژانر : اجتماعی معمایی / سال ساخت : 1392 | سال پخش : 1396 | کارگردان: علی احمدزاده 

بازیگران : محمدرضا گلزار, ترانه علیدوستی,پگاه آهنگرانی,مهرداد صدیقیان

تاریخ پخش در شبکه نمایش خانگی : هفته دوم شهریور ماه 96


داستان فیلم : این فیلم داستان 2 دختر جوان است که بعد از برگشت از یک مهمانی در مسیر با اتفاقاتی روبه رو می شوند . این فیلم به صورت کامل در یک شب میگذرد.


« مادرِ قلب اتمی » با حداقل منطق ممکن ساخته شده و آشفتگی و سرگردانی فیلمنامه به حدی است که از روایت کردن یک قصه ساده که محوریت داستان را تشکیل دهد عاجز است. در ابتدای فیلم دو دختر وارد داستان می شوند و بی آنکه فیلم بخواهد هدف گذاری مشخصی را برای حضورشان در تصویر مشخص نماید و اصولاً به یک تعریف یک خطی درباره آنان اقدام نماید،

به یکباره شخصیت سوم را وارد داستان می نماید تا به واسطه حضور او، مجموعه اتفاقات بی ربط به یکدیگر رخ دهد. اتفاقاتی که در یک فیلمنامه سنجیده، می بایست منجر به شخصیت پردازی بیشتر یا پیشبرد داستان شود اما در مادرِ قلب اتمی این اصل رخ نمی دهد و این اتفاقات همانگونه که بی ربط آغاز می گردند، بصورت بی سر و ته نیز پایان می یابند؛ بی آنکه بر دانسته های مخاطب افزوده شده باشد.

اوج بی نظمی و آشفتگی فیلم را می توان هنگام ورود مرد جوانی ( با بازی محمدرضا گلزار ) دانست که مسیر داستان را از حالت رئال خارج کرده و به سورئال سوق می دهد. اگر تا پیش از ورود وی فیلم بطور کامل گنگ و نامفهوم بود، پس از ورود به آشفته بازار غیرقابل تحملی مبدل می گردد که دیالوگ های بی ارتباط اعم از ورود به سوریه گرفته تا بمب اتم و بدل صدام حسین و موارد اینچنینی، در آن شکل می گیرد که ظاهراً دغدغه شخصی فیلمساز بوده اما بی آنکه تلاشی برای تبدیل این ایده های خام به موقعیت در فیلمنامه کند، به همان شکل خام آنها را از زبان شخصیت های داستانش روایت می کند و از این شاخه به آن شاخه می پرد در صورتی که ارتباط مشخصی بین این مفاهیم وجود ندارد؛ یا حداقل شاید برای خود فیلمساز تداعی گر مفاهیم مشخصی است.


تیزر فیلم

[http://www.aparat.com/v/GwIve]





نوع مطلب : فیلم ها و سریال های ایرانی، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :


چهارشنبه 15 شهریور 1396 :: نویسنده : ♡sareh♡ bayat
نظرات ()
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر